Monday, April 18, 2011

KALAU DAH NAMANYA LELAKI!!!



hurmmm..semalam otw nak ke parking keta terjumpa kertas ni kat tangga rumah!! tatau siapa yang punya tapi kalau ikut dari pemahaman aku itu surat dari SEORANG LELAKI KEPADA SEORANG WANITA!! dan yang pastinya lelaki itu mesti masih kecil..ntah2 belum bersunat..huhuhuhu.

boleh baca ke isi surat tu?? klik kat pic untuk tujuan pembesaran dan pemahaman yer!!huhuhuhu...aku tatau anak sape budak lelaki ini. tapi inilah lelaki masa depan..yang entah bila besar nanti dia sedar tak betapa wanita itu kecewa bukan sekadar cinta di tolak tapi siap di suruh jadi orang gaji lagi!!! CISKEDIS sungguh!

nak salahkan siapa kalau dari kecik dah pandai untuk memandang rendah pada orang lain??aku lupa nak snap pic kat belah belakang surat itu!! dia ada tulis " TAK SUKA NISAH JONGANG!" ..huaaaaaaaa!! kena simbah asid baru tau!!

tapi memang tak perlu di nafikan jugak...memang ramai pon lelaki macam ni!! dah la di tolak cinta wanita..di pandang sebelah mata lagi. nasib baik aku tidak di takdirkan berjumpa dengan lelaki spesis ini..kalau tidak, tak tau la siapa yang geget jari..Dia atau Aku!!

hopefully anak² aku tidak akan berkelakuan begini. akan ku sematkan dalam hati mereka untuk tidak sesekali memadang rendah pada orang lain. dan akan ku ingatkan juga "CINTAI DIA YANG MENYINTAI KITA LEBIH DARI KITA SENDIRI MENYINTAI DIA..INSYAALLAH AKAN BAHAGIA!!"


Published with Blogger-droid v1.6.7

7 comments:

risa

adoyaiiii bebudak sekarang neh

Shiela Firdaus

KANNN..siap geleng pale kita baca semalam!! sadis!!huhuhuhu..

oshin-jamel

sadis tol la...!!!heheheh!

Shiela Firdaus

besar nanti mesti kerek mamat nih!!

Mummy Yani

kecik2 dah pandai ckp cam tu..hmm...harap2 si budak pompuan yg dia suruh jd org gaji tu sok jd somebody yg dia akan ternganga tgk....padan muko....tingat kisah i dulu...x le dihina tp mmg mamat poyo ni bongkak lebih kurang cam ni aaaa....i x kisah x ske kat i tp jgn le nak bezakan level dia dgn kita...mentang2 le dia pegawai airforce, engineer...senang2 mainkan perasaan org...konon2 mcm nak couple dgn i tp rupanya dah ada gf...graduate bachelor cam dia gak...i ni masa tu misi cabuk je...cuma ada diploma....dia siap sound i yg i ni x de luck dgn dia....terbakar ati....finally bila dia jumpa profile i kat friendster....tgk i dah kawin dgn somebody dan dah graduate gak masa tu dah keje lecturer...siap bleh anta mesej bangga dgn life i skang peh tu siap ckp there's always a mistake i our life...peh tu dgr2 mcm dia dah separate dgn wife dia...i x layan pun msg dia tu...ati masih sakit lg...kalo budak kecik pompuan tu jenis yg motivated, satu hari budak laki ni akan gigit jari dan nyesal dgn kata2 dia...

Shiela Firdaus

tenkiu Yani..hopefully budak pompuan tu jadikan pengajaran dalam hidup dia.

roda sentiasa berputar..tak tau lagi esok² caner kannn :-))

Ain Shdn

AHAHAHAHAHAHA ! KEJAM GILA BUDAK LELAKI NIE. HAHAHAHAHA !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket